HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre


dimarts 30 d’abril de 2013













Michael Haneke. França/Alemanya/Àustria, 2012
amb: Jean-Louis Trintignant, Emmanuelle Riva i Isabelle
Huppert
VO en francès amb subtítols en castellà. 127 minuts

Després de guanyar la Palma d’Or a Cannes el 2009 per
La cinta blanca, el realitzador de Funny games i La pianista
torna amb Amor.
«Vaig voler parlar de la fi de l’amor, de la forma en que es
reacciona davant del patiment unit a la pèrdua d’una persona
estimada. És una situació a la que tots acabarem enfrontantnos
en un moment de la nostra vida. Pot tractar-se dels nostres
avis, dels nostres pares, de la persona amb la que convivim, o
fins i tot dels nostres fills. He passat i segueixo passant per situacions
comparables, encara que no siguin idèntiques a la que
es descriu a la pel·lícula. A més, tinc 70 anys, per la qual cosa
em veig obligat a mirar la possibilitat de cara. Hom parla
d’allò que hom coneix i em vaig inspirar en allò que sabia. Les
persones de 30 anys parlen de l’amor que neix, i jo, de l’amor
que s’acaba.
Volia fer una pel·lícula més senzilla, més modesta, sense deixar
de ser complexa. Crec que és l’equilibri al que tots aspirem, però
també és el més difícil de trobar.
Fa temps que volia fer una pel·lícula amb Jean-Louis Trintignant.
Per això vaig escriure el guió d’Amor en francès i el vaig
rodar a França.»

TRÀILER                                                  MICHAEL HANEKE

Degut a la llarga durada d’aquesta pel·lícula, els seus
horaris de projecció seran els següents:
16.00, 18.30 i 20.50 h.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada