HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre



dimarts 5 d’abril de 2016


Xavier Dolan. Canadà, 2014
amb: Anne Dorval, Suzanne Clément i Antoine Olivier Pilon
VO en francès amb subtítols en castellà. 134 minuts

Una vídua ha de fer-se càrrec del seu problemàtic fill de
15 anys que pateix un trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat.
Mare i fill s’esforcen per encaixar i dur la seva
obligada convivència el millor possible. L’arribada de Kyla,
una nova veïna, els marcarà. Junts trobaran un nou equilibri
i recobraran l’esperança.
«Des de la meva primera pel·lícula he parlat molt de l’amor. He
parlat de l’adolescència, de la inadaptació, de la transexualitat.
He parlat de Jackson Pollock i dels 90, de l’alienació i l’homofòbia.
He parlat també d’internats, de la paraula “especial” i de
la síndrome d’Estocolm. Però hi hauria d’haver un sol tema que
hauria de conèixer més que ningú, un que m’inspirés de forma
incondicional i que m’agradés més que qualsevol altre, i aquest
és sens dubte la meva mare. Quan dic la meva mare, em refereixo
a la figura que representa.
Perquè és ella a la que sempre torno. És ella a la que vull veure
guanyar totes les batalles, per qui vull inventar problemes per
veure com els resol, és ella a través de qui em faig totes les preguntes,
a qui vull sentir cridar quan ningú no diu res, és ella qui
vull que tingui raó quan tots ens equivoquem, és ella qui tindrà
sempre la darrera paraula no importa sobre què…»

TRÀILER                                              XAVIER DOLAN

L’horari de projecció d’aquest film serà:
17.00, 19.20 i 21.50 h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada