HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre

dimarts 12 de febrer de 2019


Massimiliano Bruno. Itàlia, 2017
amb: Marco Giallini, Alessandro Gassmann, Valeria Bilello,
Carolina Crescentini i Teresa Romagnoli
VO en italià amb subtítols en castellà. 102 minuts

«Fa quatre anys, vaig escriure un missatge queixant-me que cada
cop disposava de menys temps per les meves passions i dedicava
massa temps a la bogeria online. Havia caigut en el parany.
M’havia convertit en una d’aquelles persones que llegeixenmenys
llibres, que van menys al teatre i que passen cada cop menys
temps en solitària reflexió. Vaig participar en la vida online com
si no hi hagués demà. Els meus horaris canviaren i també les
persones amb qui vaig compartir el temps. Fins que un dia vaig
decidir prendre’m un respir del meu perfil. Aquell va ser el moment
en que vaig recordar qui soc. Irònicament, aquell famós
perfil va ser anul·lat per Facebook mentre jo em trobava filmant
Bendita ignorancia i des de llavors faig servir el meu nom real
en les xarxes socials…De fet, ara escric moltes menys bestieses.
Vaig pensar que em penediria en veure esborrats aquells contactes,
fotos, vídeos i records, però al dia següent ja ho havia oblidat
tot.
Això és el que lameva pel·lícula es planteja: et sens millor online?
Qui ets en realitat? Ets tu mateix o el teu alter ego? Li dones més
importància a les teves desfetes reals o als teus èxits virtuals?»

TRÀILER                                 MASSIMILIANO BRUNO

També es projectarà dilluns 11 de febrer a les 19:00.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada