HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre


dimarts 6 d’agost de 2013

Malik Bendjelloul. Suècia/Gran Bretanya, 2011.
Documental musical
amb: Sixto Rodríguez, Stephen “Sugar” Segerman,
Dennis Coffey, Mike Theodore i Dan di Maggio
VO en anglès amb subtítols en castellà. 85 minuts

A finals dels 60, un músic va ser descobert en un bar de
Detroit per dos cèlebres productors que van quedar captivats
per les seves melodies commovedores i per les seves
lletres profètiques. Van enregistrar un disc que creien que
situaria l’artista entre els més grans de la seva generació.
Tanmateix, l’èxit no va arribar mai i el cantant va desaparèixer
de l’escena en estranyes circumstàncies. Mentre la figura
de l’artista es perdia en l’oblit, una gravació pirata va
arribar a la Sud-àfrica de l’apartheid i durant les dues dècades
següents Rodríguez va esdevenir un fenomen. Dos admiradors
sud-africans s’encaparren ara en esbrinar què va passar
realment amb el seu ídol. La seva investigació els duu fins la
història més extraordinària sobre el mite de l’artista conegut
com “Rodríguez”. Aquesta és una pel·lícula sobre l’esperança,
la inspiració i el poder de la música.
«Mai no havia sentit parlar de Rodríguez. Em vaig quedar tan
enamorat de la seva història que quasi em feia por escoltar la
seva obra. Vaig començar a escoltar la seva música quan vaig
tornar a Europa i, literalment, no podia creure allò que escoltava.
Vaig pensar que els meus sentiments sobre la història podien haver
influït en la meva opinió i necessitava que altra gent ho escoltés
per veure si estaven d’acord. Les seves reaccions em van convèncer.
Realment eren unes cançons del nivell de les millors de
Dylan i fins i tot de les de The Beatles.»

TRÀILER                                      MALIK BENDJELLOUL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada