HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre
dimarts 4 de setembre de 2018
Greta Gerwig. Estats Units, 2017
amb: Saorise Ronan, Laurie Metcalf, Tracy Letts, Lucas Hedges
i Timothée Chalamet
VO en anglès amb subtítols en castellà. 94 minuts

Greta Gerwig es revela com una nova i atrevida veu en el
món del cinema amb el seu debut com a directora a Lady
Bird, pel·lícula que explora en profunditat tant els aspectes
domèstics com els patològics de la turbulenta relació entre
una mare i la seva filla adolescent. Christine McPherson és
una jove incontrolablement enamoradissa, profundament
obstinada i de sòlides opinions. Per mot que lluiti contra ella,
la noia és exactament igual que la seva mare, una infermera
que treballa incansablement per tirar endavant la seva família
després que el pare s’hagi quedat sense feina.
«És graciós quan em pregunten si la meva pel·lícula és autobiogràfica.
Cap de les coses que li succeeixen a la protagonista em
van passar a mi literalment, però totes coincideixen amb la realitat.
Hi ha una sinceritat emocional que recorre tot el relat. La
noia està marcada per la seva educació catòlica. Sempre m’ha
commogut la negació de sant Pere o de Jesús. Ella fa una cosa
semblant, i és que s’avergonyeix de ser qui és, renega de les seves
arrels per donar una imatge lleugerament millor a algú a qui
acaba de conèixer.
M’agrada subvertir els tòpics romàntics. No he vist cap pel·lícula
sobre noies de 17 anys en què la pregunta no sigui: trobaré el noi
adequat? Normalment no ens mostren els personatges femenins
joves com a persones i això em molesta moltíssim.»

TRÀILER                                              GRETA GERWIN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada