HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre

dimarts 2 d’octubre de 2018


Sean Baker. Estats Units, 2017
amb: Brooklynn Prince, Bria Vinaite i Willem Dafoe
VO en anglès amb subtítols en castellà. 105 minuts

Moonie somia amb anar a Disneylandia, però el més a prop
que ha estat del parc temàtic és el motel barat als afores
d’Orlando (Florida) en el que viu amb la seva mare Halley,
de 22 anys: el Magic Castle Motel. El més semblant que
Moonie té a un pare és Bobby, el gerent del motel. Halley ha
perdut la seva feina i una altra nena de la mateixa edat que
Moonie s’ha instal·lat almotel del costat. Promet ser un estiu
inoblidable.
«La clau del film és contemplar uns nens que viuen en la indigència
a pocs minuts de Disney World. Els motels barats dels afores
de les ciutats d’Estats Units són el darrer refugi per a les famílies
pobres abans de caure en la mendicitat. Han esdevingut indrets
d’addicció i criminalitat. A la meva pel·lícula, intento deixar de
banda el miserabilisme i em decanto pel vitalisme. M’agrada introduir
elements de comèdia quan afronto drames profunds i temes
seriosos.
Vaig descobrir a Instagram l’actriu Bria Vinaite, que encarna la
mare de Moonie. Em va cridar l’atenció la seva expressivitat, i
després vaig veure que tenia una química increïble amb la canalla.
Volia exaltar el colorit d’aquells motels atrotinats i capturar
la manera brillant que tenen els nens de veure les coses.»

TRÀILER                                         SEAN BAKER

Entrada: 2,90 , amb motiu de la Festa del Cinema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada