HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre


dimarts 18 de novembre de 2014


Guillaume Gallienne. França, 2013
amb: Guillaume Gallienne, François Fabian, Andre Marcon i Diane Kruger
VO en francès amb subtítols en castellà. 85 minuts

<<Gillaume y los chicos, ¡a la mesa! Esdevé una pel·lícula després d’haver estat una obra de teatre que, per les rialles en la sala i per la quantitat de persones que després volien entrar en el meu camerino, ha agradat almenys una mica. Tothom em deia: <¿Però com vols adaptar-la… Estàs boig, tu interpretaves tots els papers, ¿com vas a fer això en el cinema?>
Però jo volia fer una pel·lícula a partir d’aquesta obra per la seva riquesa còmica i emocional. Oferir sobre mi mateix i la meva trajectòria burgesa sobre l’escenari una mirada imaginada, lúdica, sensible, per comparir la bella elegància i la inversemblant grandiositat d’aquella metamorfosi: com em transformo en actor transformant-me en la meva mare per transformar-me en mi mateix. ¿Quin gran reclam per a un film!
El projecte estètic de la pel·lícula dona lluentor a l’obra de teatre amb un humor més picant. A més, alguns excessos visuals serveixen per destacar tot allò que passa per la ment de Guillaume, deixant que una mirada, un gest o una paraula provoquin el riure. Perquè, en aquesta història, res no succeeix com estava previst.>>

TRÀILER                                                GUILLAUME GALLIENNE

També es projectarà dilluns 17 de novembre en 2 sessions: 17:00 i 19:15h.



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada