HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre
dimarts 27 de setembre de 2011

Jean-Pierre Jeunet. França, 2010
amb: Dany Boon, André Dussolier, Omar Sy, Dominique Pinon,
Julie Ferrier i Yolande Moreau
VO en francès amb subtítols en castellà. 105 minuts

«Sense renunciar a l’estil visual dels meus anteriors films, Delicatessen,
Amèlie o Largo domingo de noviazgo, per confeccionar
Micmacs em vaig inspirar en les fàbriques d’avions de combat de
Marcel Dassault a Biarritz. Una de les armes que allí s’hi fabriquen
havia incrustat una bala dins del cap de Bazil, el protagonista de la
història. Llavors vaig voler que aquest formés part de l’escamot
oposat a aquella fàbrica: tota una colla de drapaires atrotinats! A
partir d’ací, em va resultar senzill imaginar que aquella banda anés
a unir les seves forces contra aquells marxants de la mort. David
contra Goliath una vegada més! La idea va aparèixer de forma
espontània, especialment perquè volia enfrontar als venedors d’armes
amb una pandilla de personatges semblants a les joguines de
Toy Story. Per a crear Micmacs, volia gent única, marginal, una
mica naïf, però cadascú amb el seu caràcter, una cosa que els fa
diferents i que fa avançar el relat. Excèntrics venjadors, maldestres,
de vegades poètics, sempre units i, per damunt de tot, profundament
humans.»

 TRÀILER                                                JEAN PIERRE JEUNET

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada