HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre
dimarts 14 de febrer de 2012

Jean-Pierre Améris. França/Bèlgica, 2010
amb: Benoît Poelvoorde, Isabelle Carré, Lorella Cravotta, Lise Lamétrie, Swann Arlaud i Pierre Niney
VO en francès amb subtítols en castellà. 80 minuts.

He pensat en aquesta pel·lícula durant anys i l’he enriquida amb persones que he conegut i amb la meva pròpia experiència. Les coses quallaren quan em vaig adonar que es podia abordar el tema mitjançant la perspectiva de la comèida romàntica. El potencial de les situacions possibles entre dos personatges que pateixen hiperemotivitat era enorme. Vaig començar a prendre notes, a documentar-me sobre el tema, però conèixer Philippe Blasband, un guionista belga, em va ajudar a construir la intriga. Li vaig encomanar les ganes d’escriure una comèdia romàntica entre dos tímids que ignoren que l’altre també ho és. Molts testimonis que havia escoltat en els grups de teràpia provenien del món laboral. Després, amb Philippe, vàrem trobar la idea de la xocolata, potser perquè erem a Brussel·les, a un saló de te, però probablement perquè és l’aliment que més agrada a tothom. Es coneix la xocolata perquè t’ajuda a sentir-te millor, té una olor i un sabor que et remeten a la infantesa, i els que pateixen d’ansietat abusen d’ella. D’ací la idea de la xocolateria, on ell seria l’amo i ella la xocolatera.”

TRÀILER                                                              JEAN-PIERRE AMÉRIS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada