HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre

dimarts 29 d’octubre de 2019


Léonor Serraille. França/Bèlgica, 2017
amb: Lætitia Dosch, Grégoire Monsaingeon, Souleymane
Seye Ndiaye, Léonie Simaga i Nathalie Richard
VO en francès amb subtítols en castellà. 97 minuts

Després d’una ruptura sentimental, Paula torna a París
sense diners i es troba totes les portes tancades. En lloc de
posar-se nostàlgica, es capbussa a fons en la vida parisen-
ca.
«M’agradava la idea d’algú que xerra molt, que no té por de
conèixer gent, perquè jo sóc molt tímida. Volia un personatge
imperfecte però valent, capaç de crear moments sincers quan
els que l’envolten no poden sortir de la seva zona de confort.
Ella no s’atura mai. Jo, si no faig res, em deprimeixo. La gent
que em coneix diu que totes dues compartim el sentit de l’hu-
mor.
Paula sempre es mou en una fina línia entre el riure i el plor,
un aspecte essencial en el treball amb Lætitia i en el muntatge.
L’edició fou molt complicada perquè m’agradava Lætitia quan
reia, però, alhora, no volia que semblés un clown. Això em
sembla un bon resum de la vida. En un sol dia tots passem per
un munt d’estats d’ànim diferents. Lætitia canvia molt de feso-
mia. Ella es alhora molt natural, senzilla i innocent, però també
una dona fatal.»

TRÀILER                                                         LÉONOR SERRAILLE

1 comentari: