HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre


dimarts 7 de març de 2017

Margarethe Von Trotta. Alemanya, 2016
amb: Katja Riemann, Barbara Sukowa, Matthias Habich,
Gunnar Möller i Rüdiger Vogler
VO en alemany i anglès amb subtítols en castellà. 101 minuts

Sophie, cantant de jazz i blues, rep una trucada del seu pare.
Vol mostrar-li una foto que ha trobat en una pàgina web
nord-americana d’una dona que s’assembla molt a la seva
esposa, la mare de Sophie, recentment traspassada. Paul
està obsessionat en què Sophie vagi a veure-la: es diu Caterina
Fabiani i és una cèlebre cantant d’òpera. Malgrat les
seves reticències, Sophie accepta complaure el seu pare.
«La meva vida personal va inspirar aquesta pel·lícula. Quan va
morir la meva mare i vaig rebre una carta d’una dona preguntant-
me si la meva mare havia nascut a Moscou i es deia Elisabeth,
vaig contestar-li que així era i que havia mort no feia gaire.
La dona llavors va respondre immediatament: “sóc la teva germana”.
Sabia com em deia però creia que portava el cognom del
meu pare. Quan em va escoltar dient en una entrevista que la
meva mare mai no s’havia casat i que, per tant, jo portava el seu
cognom, va pensar que també podia ser la seva mare. Coneixia
el cognom de la nostra mare perquè els seus pares adoptius hagueren
de provar que no havien adoptat una nena jueva durant
el règim nazi.»

TRÀILER                 MARGARETHE VON TROTTA

També es projectarà el dilluns 6 de març
en 2 sessions: 17.00 i 19.00 h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada