HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE

HORARIS SESSIONS DIMARTS DE NOVEMBRE I DESEMBRE
Descarrega't aquí el tríptic de novembre i desembre


dimarts 7 de novembre de 2017

Carla Simón. Catalunya, 2016
amb: David Verdaguer, Bruna Cusí i Laia Artigas
VO en català. 94 minuts

«Estiu 1993 narra la meva pròpia història, la pel·lícula més personal
que he escrit fins ara. Un estiu que va definir la meva infantesa
i em va obligar a créixer més ràpid que qualsevol altra nena
de la meva edat, influint sens dubte en la persona que sóc avui.
L’estiu de 1993 va començar per a mi una nova vida. Encara que
els meus records siguin confusos, aquesta pel·lícula retrata aquell
període amb la nena que jo era aleshores com a protagonista.»

                                                                CARLA SIMÓN

«Estiu 1993 sorgeix de la necessitat d’aquells records, d’aquells
enfrontaments amb el costat menys amable de l’existència, per
comprendre millor tot allò que va esdevenir quan la seva consciència
no era plena. El film reconstrueix l’experiència personal
d’aquell estiu de 1993 que Carla (Frida en el film) va passar a
casa dels seus oncles després de la mort de la seva mare, víctima
de la sida. Simón reconstrueix emotivament el seu passat. Feia
temps que no es veia una emoció similar en una mirada d’afecte
i alhora de rebuig, en un gest irat perquè no s’entén el que està
passant, en el silenci que comporta la pena, en el plor tan llargament
esperat i que, sabem, acabarà esclatant; a la vegada que
sembla encarar el seu futur com a directora.
Més enllà dels premis que ha aconseguit en diversos festivals, Estiu
1993 proposa una mirada lluminosa sobre una situació altament
complicada.»

TRÀILER                                                          DIRIGIDO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada